zondag 3 juli 2011

Leerarrangement 7 vrije keuze Living

Als Fieldtrip tijdens het vrije keuze leerarrangement Living, ben ik naar het SM’S in Den Bosch geweest, hier waren exposities van Scholten & Baijings en en Voth. Vooral de tentoonstelling van Scholten & Baijings, Blush, paste goed bij de sector Living. Het was voor mij de eerste keer dat ik naar het SM’S ging, raar eigenlijk, want ik woon zelf in Den Bosch en kom er elke dag met de trein langs. Ik had dan ook hoge verwachtingen van het museum.
Het museum was erg cool vormgegeven, een inspirerend interieur en een gezellig restaurant. Dit was een goed begin, maar de expositie vond ik een beetje tegenvallen.  Als eerste zag ik een ingerichte slaapkamer, daarna een stellage met spullen uit de slaapkamer. Mooi, maar we waren er zo doorheen. Ik had gehoopt op een meer uitgebreide expositie. Samen met de andere expositie stonden we binnen 30 minuten weer buiten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten