donderdag 13 augustus 2015

WANNABE


        Wannabe

Oké, ik geef het toe. Ik wil heel graag een fitgirl zijn, superstrak en super healthy. Maar ik kom nog niet echt in de buurt. Niet echt. Oké, helemaal niet.

Terwijl ik dit schrijf eet ik een stroopwafel, m’n tweede, en denk aan mijn bikinilijf en dat dat over twee dagen al superstrak moet zijn. Dan lig ik namelijk op  het strand in Spanje.

 

Volgend jaar toch iets eerder beginnen met deze challenge, ik neem het me ieder jaar weer voor en ieder jaar kom ik met dezelfde smoesjes.

Ik vind het lastig om tevreden te zijn met mijn lijf als ik op Instagram de meest fitte vrouwen voorbij zie komen. Vaak hebben zij het roer volledig omgegooid en zijn ze in slechts weken getransformeerd van chubby girl tot een strakke fitnessqueen.

 

Ik weet ook wel dat dit niet reëel is, en dat ik vooral moet doen waar ik me goed bij voel, maar ik kan niet ontkennen dat het geen invloed op me heeft. En dus pak ik straks braaf mijn yoga matje en zet youtube aan, om thuis nog snel even een heel klein beetje een fitgirl te worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten